Jump to content

Beelden van Post T Hengelo Simulatie

Recommended Posts

Posted

Het startscherm:

hengelo01.jpg

Hengelo als standaard breedbeeld met standaard schermen/tools geopend:

hengelo02.jpg

Hengelo op 1680 x 1050 breedbeeld met standaard scherm/tools geopend:

(communicatie venster komen en verdwijnen automatisch)

hengelo03.jpg

Almelo volledig in beeld op 1680x1050

hengelo04.jpg

Hengelo volledige in beeld op 1680x1050

hengelo05.jpg

Hengelo VCVL overwegstoringsmelders:

hengelo06.jpg

Posted

Trein 1726 even navragen aan mcn waarom ie dan wel niet wil rijden?

hengelo07.jpg

Trein 1719 krijgt lastgeving AKI/AHOB

hengelo09.jpg

Uitreking lastgeving aan 1719 voor Ovw 1.5 en 2.0 tussen Almelo en Hengelo

hengelo10.jpg

Breedbeeld met CTA BAKken en bedieneenheid

hengelo11.jpg

Alle Overwegstoringsmelders op een rijtje

hengelo12.jpg

start van Verkeersleidingspost (Multiplayer)

hengelo13.jpg

ander breedbeeldje

hengelo14.jpg

Posted

Wauw! Ik heb er zin in :-) Wat een hoop extra functionaliteiten vergeleken met arnhem! Hulde, alleen al voor de beelden. Ik tel luidop mee af (15e?)! B)

Posted

Inderdaad! Impressive!! Zo te zien ga ik me de komende tijd niet vervelen. ;)

Kleine opmerking: De AOB in Odz zit op km 26.1, niet op 27.9 (dan zou 'ie op het baanvak Odz-Bh zitten tussen de overwegen Koppelboerweg (27.1) en Stadsweg (28.3))

• 2 weeks later...
Posted

Inderdaad! Impressive!! Zo te zien ga ik me de komende tijd niet vervelen. ;)

Kleine opmerking: De AOB in Odz zit op km 26.1, niet op 27.9 (dan zou 'ie op het baanvak Odz-Bh zitten tussen de overwegen Koppelboerweg (27.1) en Stadsweg (28.3))

Komt er ook een aanbieding voor mensen die arnhem1965 hebben??

Posted

Er is al vrij vroeg aangegeven dat de simulatie € 29,95 gaat kosten en dat er voor bestaande klanten (dus bezitters van Post T Arnhem 1965) een korte tijd een introductieprijs zal zijn.

Zie het tweede bericht in dit topic: http://www.signalsof...hp?showtopic=38

Posted

Er is al vrij vroeg aangegeven dat de simulatie € 29,95 gaat kosten en dat er voor bestaande klanten (dus bezitters van Post T Arnhem 1965) een korte tijd een introductieprijs zal zijn.

Zie het tweede bericht in dit topic: http://www.signalsof...hp?showtopic=38

Inderdaad, de gebruikers van Post T Arnhem 1965 krijgen een email met een link met een korting voor een korte tijd. Dit is een zogenaamde pre-release.

Posted

oh nog even over een release date:

- heel hard bezig.

- 2 weken verloren omdat gedrukte dienstregeling niet wilde. echt niet...

- daarom komt er nu iets heeeeeel moois in: tijd-weg diagram. (net als de verkeersleiding bij prorail!)

- binnenkort screenshotjes. (ben bezig met de user interface afmaken)

zou moeten lukken binnen 2 weekjes vanaf nu.

Posted

De pre-release is de versie die op de kalender staat voor 26-03?

Posted

nou.. morgen halen we niet... :-(

laatste beetjes...

Posted

Nouja, ik zag op de kalender dat de Planned release voor morgen gepland stond, en je sprak van een pre-release. Met een klein beetje wishfull thinking kom je dan al snel tot zo'n conclusie.wink.gif

Maakt natuurlijk ook niet uit. Ik wacht liever iets langer op een product dan volledig is en goed werkt, dan een product dat niet goed is afgewerkt en maar snel in de release is gegooid om de wachtende menigte tevreden te houden. (ik heb me in het verleden ook met MSTS beziggehouden en weet dus ongeveer wat je krijgt als een product niet totin de puntjes is afgewerkt).

Tijd-weg diagrammen zijn sowieso erg handig. Toen je in een ander topic vroeg naar iemand die een open dag scenario wilde maken heb ik het oeroude Spotplot maar weer eens uit de mottenballen gehaald. Zo'n tijd-weg diagram maakt namelijk heel mooi zichtbaar waar in de dienstregeling zich onbenutte rijwegen bevinden.

Voor andere scenario's ben ik ook al enigszins aan het nadenken over de invulling. Vooral een scenario waarbij beide sporen tussen Almelo en Hengelo eruit liggen levert dienstregelingstechnisch leuke dingen op. De intercity (701700 en 701600) en stoptrein (707900) richting westen laten keren in Almelo, pendeldienstje tussen Hengelo en Enschede (of de 7200 naar Enschede laten rijden en een extra pendel inzetten richting Oldenzaal, die op de tijden van de 2300 ook doorrijdt richting Bad Bentheim). Het kan allemaal.

Posted

Ik durf het bijna niet te vragen, maar eeehhhh, .....wanneer???

Posted

Je antwoord, hopelijk uiterlijk de week na Pasen:

oh nog even over een release date:

zou moeten lukken binnen 2 weekjes vanaf nu.

Posted

Oops, inderdaad. Ik had iets beter moeten kijken. <_<

By the way:

Ik zie dat je ook via LAN kan spelen? Dus, zeg maar, thuis op eigen netwerk samen met huisgenoten de taken verdelen.

Lijkt me leuk !

Posted

LAN/WAN... kan allebei. Als huisgenoten niet willen kun je via onze server (groot woord voor een klein ding) andere personen vinden die samen willen simmen.

Is inderdaad heel erg geinig... urenlange sessies...