Jump to content

Command Line Options

Recommended Posts

Posted

Hallo allen

Ik heb het woord -xnotrains achter het exe bestand gezet om het spel op te starten zonder treinen, na de update krijg ik gewoon alles, dus het gene als ik normaal Asd opstart. Is dit ook een nieuwe bug ?

Posted

Volgens de WIKI moet dat "-notrains" zijn.

En dan werkt het ook nog niet zoals het bedoeld is.

m.vr.gr.

Leo

Posted

Ik heb het woord -xnotrains achter het exe bestand gezet om het spel op te starten zonder treinen, na de update krijg ik gewoon alles, dus het gene als ik normaal Asd opstart. Is dit ook een nieuwe bug ?

Kort : Ja

Lang: bug is al aangemeld. In Asd zullen de treinen waarschijnlijk doodleuk verschijnen. In de Duitse sims, is het verschijnsel vanwege tussentijdse update, wat minder.

Daar worden de treinen nog wel aangekondigd, maar verschijnen ze uiteindelijk niet

Een work-around is een scenario aanmaken waarbij de tag welke aangeeft dat of er wel of niet gebruik gemaakt wordt van de timetable op "false" te zetten.

@De Bijstuurder: je kunt gewoon jouw eigen scenario kopieren en aanpassen volgens het hiervoor geschrevene.

Erwin

Posted
@De Bijstuurder: je kunt gewoon jouw eigen scenario kopieren en aanpassen volgens het hiervoor geschrevene.

@Erwin, gedaan zoals hier boven beschreven, heb Asd weer zonder treinen.

Volgens de WIKI moet dat "-notrains" zijn

@Leo. Je hebt helemaal gelijk, waarom ik nou die x tussen - en notrains gezet heb is mij totaal onduidelijk, zal beter opletten.

Nu heb ik verder nog 1 vraag. B)

In de vorige versie van Asd ging er in het treinenoverzicht de regel van de trein groen knipperen als die over 1 minuut moest gaan vertrekken, soms wel handig als je het druk had in je eentje met de treindienst. Nu is dat er ook uit, althans ik kan het nergens meer terug vinden om het dan wel uit of aan te zetten. Zit het er nog in of hoort dat ook bij een bug in Asd, :(

Posted

That is correct and known to these people, but the thing is that it does not work (anymore) for Amsterdam CS.

See Bug Tracker for Wuppertal simulations. There is an entry on this matter.

Probably it is already resolved, but it needs an update of Amsterdam

Suggested work around (which is confirmed to work) is to create a scenario that sets usage of the timetable to False

Erwin