Jump to content

Na een computercrash


Fred67nl

Recommended Posts

Goedendag.

Ik wist niet in welk topic van het forum deze vragen moest stellen dus dan maar in dit topic.

Na dat het noodzakeijk was om mijn Windows XP opnieuw te instaleren, heb ik de instalatiebestanden van Asd, Hgl, Ah en de multiplayer weer aan het werk gezet. Het eerste probleem is dat de de eerste 3 simulaties aangeven dat ze niet geregisteerd zijn. De 3 simulaties funcioneren wel naar behoren.

Het tweede probleem is dat ik niet weet of de versies die nu op mijn computer staan de laatst mogenlijke versies zijn.

De volgende versies staan nu op mijn computer geinstaleerd;

Amsterdam 2.2.0.4 (Niet geregisteerd)

Arnhem 1.4.4.9510 ( Niet geregisteeerd)

Hengelo 16.1.9925 (Niet geregisteerd)

Daarom 2 vragen,

1. Zijn de geinstaleerde versies de nieuwste versies?

2. Hoe krijg ik de 3 simulaties geregisteerd?

Met vridenlijke groet,

Fred

Link to comment
Share on other sites

Hengelo is de meest recente versie, Arnhem kan ik niet nagaan. Amsterdam is niet de meest recente versie.

Omdat je de simulaties al wel geregistreerd hebt, hoef je alleen de licentiesleutel die je destijds in je mailbox hebt gekregen in het programma te plaatsen. Daarvoor nieuwe simulatie starten en dan in het menu "Informatie" staat er geloof ik iets van licentiesleutel invoeren.

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Helaas zijn ook de licentiesleutels verloren gegaan. Ik had ze ergens gebackuped maar kan ze niet meer vinden.

Met vriendelijk groet,

Fred

Link to comment
Share on other sites

Alleen Hengelo is de laatste versie, maar doordat deze ongeregistreerd is zal je niet de nieuwste dienstregeling, zoals deze op het forum staat, kunnen gebruiken.

Ik zou de backups nog eens goed naspitten, want die sleutels ga je heel snel missen.

En anders via het bekende feedback adres (zie PDF handleiding) de situatie uitleggen

Erwin

Link to comment
Share on other sites

Een goede tip voor dit soort gevallen:

Brandt de downloads van de software en alle overige ontvangen bestanden op een CD.

Of kopieer de complete directory's naar een externe harde schijf.

Dan kun je altijd de situatie weer opbouwen.

Groetjes,

Leo

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Een mailtje gestuurd naar de site van Signalsoft en nog geen half uur later kreeg ik de licentiesleutels toegestuurd. :) Alles is weer zoals het was voor de crash. Toffe gasten die van Signalsoft :D Bedankt!

Groeten,

Fred

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.