Jump to content

Demo Braunschweig


Pierre

Recommended Posts

Ik zit te overwegen of ik deze sim moet kopen. Maar dan moeten wel dingen zoals het hieronderstaande er niet meer in zitten.

Stw7 vraagt me al een half uur om de rijrichting om te keren op Braunschweig Rbf-Stw7, zodat hij trein 44101 kan sturen. Ik vraag me af hoe je in die hoek rijrichtingen omkeert. Voor zover ik kan zien is dat alleen mogelijk op het spoor van en naar Gliesmarode, Gross Gleidingen, Beddingen en Rbf Stw20. Ik heb alle mogelijke communicatieopties al uitgeput. De eerste keer dat hij het vroeg had ik net een trein uit Gliesmarode naar hem toegestuurd zonder vragen, maar dit kon ook niet. Ik kon alleen mededelingen doen omtrent het treinverkeer of bekennen dat ik verkeerd gedrukt had. Ik speelde op 4x snelheid.

Link to comment
Share on other sites

De demo is niet de allerlaatste stand van de software. (dit omdat de software veranderingen voor een demo tamelijk ingrijpend zijn)

In een vorige versie zat er een bugje in dat op een "eenrichtingspoor" die buur-goochemerd de rijrichting wil wisselen. Dit wordt veroorzaakt door een verkeerde data invoer. (trein moet verschijnen op een ander spoor dan het "eenrichtingspoor".

Probleem is, dat we voor Braunschweig op het ogenblik nog geen update uitvoeren kunnen. Stw Ba heeft nog een onhandig zaakje met de vele knopjes in de communicatie window. Dit willen we vervangen door een systeem net als bij Koeln Hbf en Amsterdam. En nog een stapje meer. (zodat ook Koeln en Amsterdam er mee kunnen werken)

De nieuwe dienstregelingen die gemaakt is door andere mensen, zijn echter heel erg goed en interessant. En dat maakt de Braunschweig hbf sim net even interessant :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.