Jump to content

Update Hengelo werkt niet

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Gisteren ochtend Hengelo gekocht (download versie), gisteravond mijn key en Hengelo_timetable gekregen, vanmorgen met goed gevolg mijn key geactiveerd. Vervolgens geeft het spel aan dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Als ik dan vervolgens op versie downloaden druk maakt Windows een fout-geluid, vervolgens verschijnt een scherm waarboven update staat, maar het scherm zelf is blanco. De enige manier om hieruit te komen is het programma te stoppen met Windows Taakbeheer en gaat Windows op zoek naar een oplossing (wat het niet vindt).

Ik draai Windows 7 64 bit en met Post T Arnhem geen enkel probleem met updaten. UAC en DEP zijn uitgeschakeld, het programma wordt als administrator gedraaid.

Iemand een oplossing??

Posted

Hallo,

Gisteren ochtend Hengelo gekocht (download versie), gisteravond mijn key en Hengelo_timetable gekregen, vanmorgen met goed gevolg mijn key geactiveerd. Vervolgens geeft het spel aan dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Als ik dan vervolgens op versie downloaden druk maakt Windows een fout-geluid, vervolgens verschijnt een scherm waarboven update staat, maar het scherm zelf is blanco. De enige manier om hieruit te komen is het programma te stoppen met Windows Taakbeheer en gaat Windows op zoek naar een oplossing (wat het niet vindt).

Ik draai Windows 7 64 bit en met Post T Arnhem geen enkel probleem met updaten. UAC en DEP zijn uitgeschakeld, het programma wordt als administrator gedraaid.

Iemand een oplossing??

Ik draai onder Windows XP SP3, 32 bit en ook bij mij hapert de update: ik krijg een update-venster, die snel naar 100% loopt en vervolgens blijft hangen en alleen m.b.v. taakbeheer te beëindigen is.

Posted

Ik heb eerder vanochtend geprobeerd de update te draaien en toen werd gemeld dat de server eruit lag. Ik neem aan dat bovenstaande meldingen daarmee te maken hebben. Momenteel is het tien voor half zeven 's ochtends bij Richard, dus een beetje geduld voordat Richard er wat aan kan doen.

Posted

Zelfde probleem hier!

wat er waarschijnlijk gebeurt is.

programmeur van de update.exe had voor 't slapen gaan de versie geupdated. Hij slaapt nu eventjes (denk eraan we hebben zes uur tijdverschil met Nederland) En we hebben ook Zondagochtend hier.

Email aan 'm is verstuurd. Moet ook wachten totdat ie wakker is.

Versie update is even uitgeschakeld.

Als programmeur van de update.exe gaat slapen, ben ik al een uurtje onder de wol. (ik heb 3 kinderen hier, hij niet)

wordt (jullie tijd) vanavond opgelost.