Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben gestart op dinsdag 6 juni om 07.00.

Bij opstarten krijg je meteen een belletje van iemand die contact zoekt: trein 407924. Die wil te Es cia 12a naar 2b waar de 7924 met al 3x DM-90 staat.

Als ik het rangeerdeel veilig geef naar 2b stopt hij in de wissels, en is niet meer voor- of achteruit te branden.

Dat de treinlengte van de 7924 al vrij lang is blijkt in Hgl. Als je 'm binnenneemt op 2b zoals de dienstregeling aangeeft, stopt ie bij het sein, en is wederom niet meer naar voren te krijgen.

Ga zo proberen om 'm op bezet spoor 2a te krijgen, maar ik vind dit niet zo netjes. Pasagiers zien 2 treinen op de a staan, terwijl er maar 1 in de CTA staat. WEn ik bedenk me nu, normaal gaat ie via de 1a weg. Dus hij mag eigenlijk niet in de wissels staan.

Is er een andere oplossing?

Posted

Ik ben gestart op dinsdag 6 juni om 07.00.

Bij opstarten krijg je meteen een belletje van iemand die contact zoekt: trein 407924. Die wil te Es cia 12a naar 2b waar de 7924 met al 3x DM-90 staat.

Als ik het rangeerdeel veilig geef naar 2b stopt hij in de wissels, en is niet meer voor- of achteruit te branden.

Da's waarschijnlijk een foutje in de database, het materieel van trein 7924 komt voor een deel uit trein 7909 (2x DM'90) en vanaf Enschede-Opstel (trein 407924). Als de database trein 7924 laadt zou trein 407924 niet meer geladen moeten worden.

Houdt er overigens rekening mee dat er nog wat oneffenheden in de drgl zitten.;) Daar werkt Richard ontzettend hard aan.

Dat de treinlengte van de 7924 al vrij lang is blijkt in Hgl. Als je 'm binnenneemt op 2b zoals de dienstregeling aangeeft, stopt ie bij het sein, en is wederom niet meer naar voren te krijgen.

Uit de praktijk (dus het 'echte' emplacement van Hengelo) weet ik dat een trein van 6 bakken past op spoor 2b, hoewel het dan achter bij sein 174 inderdaad niet vrij staat. Zelf heb ik dat punt ook gehad, en ik heb trein 7924 in Hengelo 'gewoon' op spoor 2b binnengenomen. Dan blijft deze weliswaar met Richting/status <<- o-[ Wachten staan, maar om 7:18 uur vertrekt de 7924 bij mij gewoon richting Almelo.

Posted

Dank je voor je antwoord.

Ik weet ook dat er nog van alles mis kan zijn, en heb daar geen problemen mee.

Er was alleen gezegd dat we dit door moesten geven.

Ik ga proberen om de 7924 op 2b binnen te nemen.

Posted

het beste is altijd het in een email te zetten: bekende feedback adres.

die werk ik een voor een af.