Jump to content

Installatie Post T Hengelo

Recommended Posts

Posted

Verleden weekend heb ik op http://shop2.signalsoft.nl/ Post T Hengelo gekocht. Na een paar uur ontving ik een registratiesleutel en een paar dagen daarna een licentiesleutel. In dit proces is me echter niet duidelijk geworden wat ik nu moet downloaden om Post T Hengelo te kunnen installeren. In de shop zie ik links naar een gebruiksaanwijzing en naar een demo versie maar een link naar de normale versie ontbreekt. Hoe installeer ik Post T Hengelo nu? Zie ik iets over het hoofd?

Groeten,

Jos

Posted

In de Signalsoft webshop staat een linkje. Inloggen op je account daar en dan krijg je een overzicht van je recente bestellingen te zien. Klik daar op de link naar Post T Hengelo en op die pagina staat onderaan de knop download. Die moet je hebben.

Posted

In de Signalsoft webshop staat een linkje. Inloggen op je account daar en dan krijg je een overzicht van je recente bestellingen te zien. Klik daar op de link naar Post T Hengelo en op die pagina staat onderaan de knop download. Die moet je hebben.

Zowaar, gevonden! Ik zag nu ook een linkje "Waar vindt u uw download software?". Dank.

Groeten,

Jos

Posted

gelukkige treindienstleiderschap toegewenst :-) :D

Denk eraan: registreren onder klik hier en daarna je licentiesleutel installeren: krijg je de updates vanzelf mee.

• 4 weeks later...
Posted
Denk eraan: registreren onder klik hier en daarna je licentiesleutel installeren: krijg je de updates vanzelf mee.

Een vraag: wat is de registratiesleutel die ik daar moet invoeren?
Posted

de registratiecode staat in je account van de downloadshop.

Posted

Waar dan precies? Als ik de bestelling van Post T Hengelo aanklik zie ik bovenin ORDER #*** en onderin mijn rekeningnummer, maar geen registratiecode.

Posted

Mijn account -> Overzicht -> Vorige bestellingen -> bekijk klikken achter Post T Hengelo. Vervolgens staat onder het kopje "Bestelling geschiedenis" als laatste een toevoeging de registratiecode met daaronder de mededeling "Dit is de registratie code van Post T Hengelo. Om te registreren gaat u naar www.signalsimulation.com/registration".

Posted

Mijn account -> Overzicht -> Vorige bestellingen -> bekijk klikken achter Post T Hengelo. Vervolgens staat onder het kopje "Bestelling geschiedenis" als laatste een toevoeging de registratiecode met daaronder de mededeling "Dit is de registratie code van Post T Hengelo. Om te registreren gaat u naar www.signalsimulation.com/registration".

Bij bestelling geschiedenis staat dat bij mij niet. Bij mij staat het volgende:

23/06/2010	IDEAL PENDING	

23/06/2010 IDEAL PAID Payment verified by iDEAL system.
Naam: *
Rekening nr.: *
Plaatsnaam: *

Posted

stuur maar een emailtje aan Signalsoft Nederland. Die zet de registratiecodes in de shop.