Jump to content

Geduld (Updates & Goederentreinen)

Recommended Posts

Posted

Even een algemene mededeling:

Deze week waren we HEEL ERG druk met een aantal hele belangrijke zaken. Dit was naar aanleiding van de opstart voor de simulatie van Post T Amsterdam CS. Het is heel goed nieuws, omdat ook de sim Post T Hengelo daarvan voordeel zal gaan hebben. Zodra we alles doorgetest hebben in Amsterdam CS sim, pas ik Hengelo aan.

En dat wordt heel spannend. Het is een hele ingrijpende wijziging (alleen maar zichtbaar op de achtergrond helaas). Je zult het binnenkort merken aan de veranderingen in de gebruiksaanwijzing. (Het heeft te maken met hoe treinen door het netwerk navigeren. De nieuwe methode heeft erg veel voordelen voor rangeeropdrachten. Er zullen veel minder beperkingen zijn.)

Tussendoor zal alleen nog een update komen van wege "doorrijdende treinen" ondanks tijdtafel stop (waarom heb ik nog niet onderzocht, is dit weekend eraan)

Dit alles betekent, dat de rangopdrachten van de goederentreinen nog aan gewerkt moet worden. Dat leuk stukje bij beetje. Het is op het ogenblik een menselijk tijdprobleem.

Amsterdamse Sim maakt nu hele erge goede voortgang. veel beter dan we eigenlijk verwacht hadden. We hebben na het weekend al een versie voor de betatesters. En dat is ongeveer een maand voor op het plan! (Daarom deze week zo hard gewerkt!)

en ja, we hebben dan ook binnenkort een Multiplayer plugin voor Amsterdam CS. Dan kan iedereen al meekijken in de multiplayer en Amsterdam bedienen. :-)

Even geduld dus nog.

Posted

Succes ermee!!!!!

Als jullie nog een tester zoeken.....?? :rolleyes: :rolleyes:

• 2 months later...
Posted

hoe wordt je eigenlijk beta tester?

Heb nu henglo T besteld. En ook heb ik skype aangeschaft voor te spelen.

Vroeger en nu ook test ik de msn messengers. Krijg ze van microsoft zelf omdat ik al een tijdje ben ingeschreven voor beta tester.

• 3 years later...
Posted

Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik zie wat activiteit bij Post T Asd... Komt er voor Hgl ook nog een lang verwachte update?

Posted

er zit een zware hik in Hengelo die erg moeilijk op te lossen is, zonder alle andere sims "kapot" te maken: de overwegen gaan niet meer open.

We zijn druk bezig met diepe veranderingen in (in volgorde), buurmannen, diverse storingen, line ops, dienstregeling en dan de overwegen... (alle duitse overwegen moeten "anders" voordat we de nederlandse kunnen veranderen.

Ik had al 's geprobeerd een update te maken, maar het blijft hangen op de overwegen...

• 2 years later...
Posted

Willen de overwegen ondertussen wel al openen? Of zijn er nog andere dingen die het uitbrengen van een update weerhouden?

Posted

Spannend hoor, dat wachten op een antwoord dat nooit meer komt.

Ondertussen werk ik door aan de Timetable !

Groetjes,

leo

Posted

Ik waardeer jouw werk ook heel erg Leo! Door jouw werk zijn de sims toch heel goed speelbaar ^_^