Jump to content

Developer mode gebruiken?

Recommended Posts

Posted

Ik heb een vraag want ik vroeg me af of ik ook zelf de developer mode van bijvoorbeeld Hengelo kan gebruiken om een aantal dingen misschien wat aan te passen?

Want ik heb het geprobeerd zoals hier staat aangegeven maar het lukt me helaas niet...

Posted

De Dev mode is niet bedoeld/bedacht om zaken aan te passen.

Aangezien Hengelo de eerste simulatie is, gebaseerd op het hudige platform waar ook de Duitse sims draaien, is het aantal mogelijkheden zeer beperkt. Pas als een update uitkomt zal dat uitgebreider zijn, maar dan nog valt er niets aan te passen.

Vraag is wel: wat bedoel je met zaken aanpassen?

Posted

In de laatste versie van Post T Hengelo (1.6.1.9925) is Developer Mode nog niet ingebouwd.

Toevoegen van de Command Line options is wel mogelijk maar dat heeft geen enkel effect op het functioneren van de simulatie.

Post T Amsterdam (versie 3.2.0.99) beschikt na de laatste update wel over deze voorziening.

Overigens verhindert Windows 7 het toevoegen van de Command Line options aan de snelkoppeling die op het bureaublad staat.

Zo werkt het wel:

Navigeer in de verkenner naar de map "C:\Gebruikers\je naam\Desktop".

In deze map met de rechter muisknop klikken op de snelkoppeling die je wilt wijzigen en dan naar "Eigenschappen".

Dan kun je de Command Line options toevoegen achter de tekst in het vakje "Doel"

Maar wat wil je dan gaan aanpassen in de simulatie. ?

Groetjes,

Leo

Posted

Nee wil gewoon is kijken hoe dit gaat werken, en wat ik er zelf misschien mee kan, gewoon wat uitproberen dus, heb niet iets wat ik graag wil gaan aanpassen.

Maar als dit niet werkt houdt het natuurlijk op;)

Posted

Overigens verhindert Windows 7 het toevoegen van de Command Line options aan de snelkoppeling die op het bureaublad staat.

Vreemd. Ik doe niet anders onder Windows7.

Werkt prima.

Posted

Even testen: Je hebt helemaal gelijk. :)

Maar welke bedieningsfout heb ik dan gemaakt toen ik net met windows 7 begon ? :rolleyes:

Nou ja, dat is ook weer opgelost, da's toch ook een nuttige functie van zo'n forum :D

Groetjes,

Leo

Posted

Options.txt is eenvoudiger. Zie Wiki...