Jump to content

Multiplayer avond(en)

Recommended Posts

Posted

Hoi,

Is het niet een idee om hier op het forum bekend te maken wanneer er een server loopt?

Ik wil namelijk al een tijdje meespelen, want het tableau krijg ik in mijn eentje niet bediend.

Misschien is het ook handig om hier een soort van Skype-lijst te maken, wat handig is voor de communicatie tussen de meerdere trdl's.

Ideetje?

(Hmmm, ik zie net dat ik dit beter onder "verkeersleidingspost" had kunnen posten...)

Posted

Is het niet een idee om hier op het forum bekend te maken wanneer er een server loopt?

Ik wil namelijk al een tijdje meespelen, want het tableau krijg ik in mijn eentje niet bediend.

In welk opzicht krijg je Hgl niet in je eentje bediend? Te druk. Nou ja, ben met je eens dat het wel even doorwerken is in je eentje. Maar als je de series uit je hoofd kent dan is het best te doen. Er is een mooie handleiding meegeleverd welke beschrijft welke standaard handelingen je op de minuut precies moet uitvoeren, om je in dit leer-proces te ondersteunen. Vaak genoeg doen is het motto, en op een gegeven moment weet je niet beter. Gewoon veel doen/oefenen, 's nachts dromen van 7000/7900/1600/1700 en een beetje van de rest, en de andere dag weer verdergaan. Maar de p-pauze na 2 uur niet overslaan!! ;-)

Misschien is het ook handig om hier een soort van Skype-lijst te maken, wat handig is voor de communicatie tussen de meerdere trdl's.

Lijkt me een heel slecht idee. Is bijna hetzelfde als voorstellen om een lijst met e-mail adressen publiceren. Skype info uitwisselen kan in eerste instantie prima via de chat-functie van Hengelo 2000. En als men elkaar eenmaal gevonden heeft, weet men elkaar in de toekomst ook wel te vinden ;-)