Jump to content

Automatische seinen Wierden

Recommended Posts

Posted

Als ik alle seinen in Wierden 's nachts in de automatische stand zet, zoals de handleiding aanraadt, blijven alle overwegen gesloten en raken ze dus in storing. Hoe kan ik dit verhelpen?

Posted

mm... nadat de trein voorbij is, zou een overweg open moeten gaan... da's niet goed als ze dichtblijven.

vraagje: sluiten ze weer nadat de trein voorbij is of gaan ze helemaal niet open?

Posted

Ik probeerde het net te reproduceren, maar het lukte niet. Ik denk dat ik toch iets over het hoofd heb gezien.

• 4 months later...
Posted

Het is me nu wéér gebeurd. En ik kon het reproduceren:

1. Begin zaterdag 05.00.

2. Zet alle seinen in Wierden op automatisch.

3. De 43413 komt langs, de overwegen sluiten netjes.

4. De overwegen gaan niet meer open.

Posted

Ik heb het ook even geprobeerd en inderdaad de overwegen blijven gesloten alleen als je goed oplet dan zie je wanneer de 43413 uit het gebied van de overwegen is dat het systeem voor de overwegen even heel snel op OPENT springt en dan gelijk weer terug valt naar GESLOTEN. Ik heb de sim opgeslagen en het spel geeindigd en daarna weer opnieuw geladen en dan worden de overwegen geopend.

m.v.g.

Martin

Posted

Ik heb 't hier ook kunnen reproduceren! Dank het lijstje van daarboven. (Dat is wat we een "repro" noemen)

Het leuke is, dat als ik het hier later doe in tijd, met dezelfde versie, werkt 't wel goed. Da's een zucht.

Of het alleen met lange treinen is?

Posted

Ik heb diverse goederentreinen geprobeerd, zowel de seinen op automatisch als handmatig, bij automatisch blijven de overwegbomen gesloten, bij handmatig gaan ze gewoon open na passeren van de trein. Wat mij wel opvalt is dat je op het overzicht van de overwegen kan zien dat na het passeren van de trein eerst de overweg weer op sluiten komt te staan (heel snel is ook gelijk weer weg) en dan weer op gesloten, hier blijft hij dan op staan als de overwegen op automatisch staan, bij handmatig gaan de overwegbomen daarna gewoon open, heb dit getest van Dv naar Aml en van Aml naar Dv.

Bovenstaande ook even getest met personentreinen, ook hier het zelfde verhaal als hierboven.

m.v.g.

Martin