Jump to content

Registratie in windows 10

Recommended Posts

Posted

Kan het zijn dat in windows 10 de licentiesleutels (.key) niet meer werken voor Amsterdam en Hengelo? Bij beide programa's krijg ik (gestart als admin en antivirus uit) melding "fout bij uitpakken en copiëren van de licentiesleutel: Toegang tot het pad <locatie+key> is geweigerd". Dit inclusief de spelfout :). Het maakt niet uit waar het bestand staat, de key is niet in te voeren. Onder windows 7 werkte dit wel zover ik weet.

Posted

Bij mij werken de licentiesleutels van Amsterdam en Hengelo gewoon onder W10 zonder problemen...... En Amsterdam heb ik toevallig een paar dagen geleden opnieuw geïnstalleerd.

Ik weet niet waar jij je .key bestanden in plaatst? Ik plaats m'n .key bestanden (gezipped) in Program Files (x86) - Signalsoft - Amsterdam (of Hengelo) en ik registreer op de normale manier via de sim, bladerend naar de gezipte .key en dat zou moeten werken....

Posted

Ik heb net nog even geprobeerd, maar ook vanuit een ZIP bestand kan ik de key niet laden. Ik heb de .key bestanden zowel vanaf mijn desktop, mijn documenten, program Files, C:\ en E:\ geprobeerd te laden. Ik kan het bestand ook niet slepen naar het registratie, ik zie dan een doorgestreept cirkeltje (als in verboden/ kan niet). Onder Win 7 nooit problemen gehad, maar wilde nu de nieuwe tt. proberen, maar dat lukt nu dus niet.

even ter aanvulling, ik zie nu pas dat, waar ik het KEY file ook heb staan de foutmelding elke keer verwijst naar dezelfde folder: C:\users\bread\Documents\Signalsoft\Post T\Hengelo\licence\ ...

waarbij bread mijn login is en de puntjes de Key file zijn.

Lol, oke, Edit 3: De key die nog in de map stond was de 'oude' key van de vorige instal, ik heb bij het terugzetten van mijn data natuurlijk netjes mijn documenten folder uit de backup gehaald. Volgens mij zou de sim moeten kijken of de key die netjes in de map staat niet al een geldige key is. Alles werkt weer.. nu maar de nieuwe TT proberen (en me niet ergeren aan de update die nooit meer gekomen is :()

Posted

Hahahahaha......

Gelukkig dat je eruit bent gekomen en alles weer werkt naar behoren!

Ik ga ook de nieuwe TT proberen!