Jump to content

CTA-bakken automatisch

Recommended Posts

Posted

Sinds een tijdje gaan de CTA-bakken sommige dingen uit zichzelf doen, terwijl ik wel een vinkje heb gezet bij 'CTA-bakken moeten correct bediend worden'. Het vervelendste is dat de CTA-bakken zelf op 'leeg' gaan als de trein vertrekt. Op zich is dat niet erg, maar ik stel vaak een nieuwe bestemming in op de CTA zodra de trein vertrokken is (zodra het bezetspoorlampje verspringt). De 'automatiek' doet er iets langer over en wist de CTA pas een tijdje later. Met als gevolg dat de nieuwe bestemming ook weer wordt gewist. Hoe kan ik dit verhelpen?

Posted

mmm... dit betekend dus dat als je het vinkje UIT zet, de automaat toch aan het werk gaat.

moet ik's bekijken.

• 2 weeks later...
Posted

Het lijkt nu opgelost, ik heb eerst de optie weer uitgezet, toen een simulatie gestart, daarna de optie weer aangezet en toen werkte het weer.

Posted

denk je dat de simulatie het incorrect opslaat?

Posted

Dat kan ik zo niet zeggen. Maar misschien lag het ergens anders aan. Als je een instelling verandert en je laadt daarna een spel dat je bent begonnen met de oude instelling, wat gebeurt er dan?

Posted

normaal worden de instelling van het opgeslagen bestand genomen. Er zijn echter een paar uitzonderingen die vanwege Usability NIET opgeslagen worden. (b.v. F2/F3)

Ik kan me zo niet direkt herinneren met de CTA bakken. Ik geloof dat het normaal opgeslagen wordt.

Posted

Zelf zit ik ook met het probleem van die automatisch werkende CTA-bakken als ik ze handmatig wil instellen. Verder valt me op dat de optie "CTA-bakken moeten correct bediend worden" altijd aangevinkt is (je kan hem wel uitzetten, maar als je dan op ok klikt en vervolgens opnieuw in je instellingen gaat kijken is het vinkje er weer). Hopelijk is deze bug makkelijk en snel op te lossen.

Posted

klinkt gemakkelijk. Kon 't net ook reproduceren. 's kijken of we dat kunnen oplossen.

of we dat direkt kunnen updaten is even de vraag... ik wil heel graag een grote update doen met wat meer funktionaliteit....