Jump to content

Multiplayer opslaan ?

Recommended Posts

Posted

Multiplayer werkt fantastisch (hier via LAN met 3-5 computers) en inmiddels hebben zich een aantal vaste situaties ontwikkeld omtrent hoe de diverse schermen worden verdeeld.

Is het niet mogelijk (zeker voor de LAN-klanten) een optie "schermen vasthouden" net als bij de "server" zelf in te bouwen ? Eventueel met gelijktijdig opslaan van de "Naam" die daarbij is gebruikt.

Scheelt een heleboel gepeuter iedere keer.

Verder zou het fijn zijn als via de Multiplayer de R(angeerbewegingen) minstens in te zien waren.

Nu is het nl zo dat iemand die bv Almelo via Multiplayer doet niet weet wat hij met een aangekomen 7000 doen moet en dit dus aan diegene die aan de "server" zit moet vragen.

Als het kan zou het fijn zijn, kan het niet jammer dan.

Groeten en bedankt voor een geweldige simulator.

Ad Meeuse (v/h Eersel NL, nu Scheer,DLD)

Posted

Met F12 kun je in de multiplayer de drgl bekijken. daaronder staan (in de multiplayer) de rangbewegingen.

Opslaan schermposities in Multiplayer gaat tot nu toe niet, omdat dit erg van de layout afhangt.

We hebben het hoog op 't wenslijstje staan echter...

dankjewel voor de complimenten.

Posted

Met F12 kun je in de multiplayer de drgl bekijken. daaronder staan (in de multiplayer) de Rangeerbewegingen

Had ik glad overheen gekeken omdat ik alleen treinen had bekeken zonder rangeergedoe.

Ik ben wschl. al lang aan de rollator voordat ik alle (verstopte ???) mogelijkheden heb gevonden :unsure:

Zijn er nog meer van dit soort zaken die je niet in de gebruiksaanwijzing terugvindt ?

Zoja, een korte opsomming zou dan wel fijn zijn.

groeten, Ad Meeuse

Posted

met betrekking tot multiplayer, zijn er nog een boel zaken voor de server die mogelijk zijn, als je een gecertificeerde treindienstleider bent. (vanaf 2 sterren :-))