Jump to content

Post T Hengelo

Recommended Posts

Posted

- gebruiksaanwijzing schrijven..... (denk eraan moet in 3 talen) 80% klaar...

- laatste bugs gaan er maandag uit

- dienstregeling is er ook bijna. 90%

we zijn er bijna..

Gezien alle voorspellingen tot nu toe en de realiteit die ze telkens achterhaalde, zou ik iets terughoudender zijn.

• Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• signalsoftRC

31

• Dre

10

• wouter31

10

• Digger57

6

Posted

Gezien alle voorspellingen tot nu toe en de realiteit die ze telkens achterhaalde, zou ik iets terughoudender zijn.

Ik denk dat dit ons allemaal al was opgevallen.

Persoonlijk wijt ik dit aan het zeer bovengemiddelde enthousiasme van Richard,

het zelfde enthousiasme wat hem dit tot dit soort uitzonderlijke stukjes

programmering brengt.

Ik heb de wachttijd, en de teleurstelling bij het passeren van een nieuwe

deadline, er graag voor over. En trouwens ook het geld (zonder eventuele freebies).

Deze man verdient alle steun voor hetgeen hij maakt en nog van plan is te maken.

Mijn twee centen,

Rob

Posted

dank je wel voor de woorden.

het probleem is dat een "vaste doeldatum" heel moeilijk vast te stellen is. Zeker in samenwerking met sommige testers die heeeel erg veel werk vrijwillig doen.

En tijdens de laatste weekjes "belastingtests" van de simulatie (het echt hele rare dingen gaan zitten doen) vallen zaken op, die we gewoon willen afvangen. (er zijn er nog een paar over hoor... maar die zijn hard te vinden)

vertalingen en localisatie van het programma is heel erg veel werk. ben er zelf persoonlijk 12-18 uur per dag (en nacht!) mee bezig om het gereed te krijgen.

Duitse vertaling ligt nu bij de correcteur :-) Engelse en nederlandse gebr. aanwijzing zijn klaar (Nl versie staat online)

ben net bezig met de laatste kleinigheidjes van engelse tekstjes "in het programma" aan het vertalen... zijn er niet veel, maar ze op te zoeken en niet te missen...

Posted

dank je wel voor de woorden.

het probleem is dat een "vaste doeldatum" heel moeilijk vast te stellen is. Zeker in samenwerking met sommige testers die heeeel erg veel werk vrijwillig doen.

En tijdens de laatste weekjes "belastingtests" van de simulatie (het echt hele rare dingen gaan zitten doen) vallen zaken op, die we gewoon willen afvangen. (er zijn er nog een paar over hoor... maar die zijn hard te vinden)

vertalingen en localisatie van het programma is heel erg veel werk. ben er zelf persoonlijk 12-18 uur per dag (en nacht!) mee bezig om het gereed te krijgen.

Duitse vertaling ligt nu bij de correcteur :-) Engelse en nederlandse gebr. aanwijzing zijn klaar (Nl versie staat online)

ben net bezig met de laatste kleinigheidjes van engelse tekstjes "in het programma" aan het vertalen... zijn er niet veel, maar ze op te zoeken en niet te missen...

Posted

Echt top werk wat die man doet. Heb er echt zin in om het te gaan doen. Respect voor die man. Sorry voor hierboven was een foutje van me.

gr

Wouter

(treinmachinist merwedelingelijn Arriva)

Posted

Veel succes met de debugging, ik wacht geduldig.

Met Arnhem heb ik al de nodige uitdagingen, een maand eerder of later maakt mij dan ook niet uit. Het resultaat wel B) , neem de tijd!

Posted

Linkje?;)

Posted

Helemaal eens met de laatste serie posts. Richard, neem je tijd, stuur het niet uit voordat je zelf vindt dat het af is, en veel succes.

Posted

ik werk er vandaag hard aan om de demoversie eruit te krijgen.

Posted

ik werk er vandaag hard aan om de demoversie eruit te krijgen.

kan je in die demo ook de cta's bewerken??

Posted

In de Demoversie van Hengelo kun je ALLES doen, behalve:

- laden en bewaren

- scenario's starten (anders dan de twee opleidingsscenario's)

- starten op en andere tijd dan 08:03 dinsdag 6 juni 2000

- langer spelen dan 20 minuten.

verder heb je geen beperkingen!

note: je kunt een multiplayer session starten, ECHTER niemand kan met je verbinden omdat er geen plugin voor de demoversie is.

maar je kunt wel testen.

Posted

In de Demoversie van Hengelo kun je ALLES doen, behalve:

- laden en bewaren

- scenario's starten (anders dan de twee opleidingsscenario's)

- starten op en andere tijd dan 08:03 dinsdag 6 juni 2000

- langer spelen dan 20 minuten.

verder heb je geen beperkingen!

note: je kunt een multiplayer session starten, ECHTER niemand kan met je verbinden omdat er geen plugin voor de demoversie is.

maar je kunt wel testen.

Ok en wanneer denk je ongeveer de emails te gaan versturen?? Heb wel geld nu maar hoop dat het iets goedkoper is door mijn budget.

Posted

Wel multiplayer kunnen starten, maar niemand kan verbinding naar de demoversie maken. Betekend dit dat je wel verbinding kunt maken met iemand met een volledige versie, of kan er helemaal geen WAN/LAN verbinding gemaakt zonder de plugin?

Posted

er zijn twee applicaties:

- Post T Hengelo (volledige versie) is de "betaalde versie"

- Post T Multiplayer is een gratis versie die voor iedereen beschikbaar komt. Verbinding kan alleen gemaakt worden met een Post T Hengelo volledige versie. (er moet iemand betaald hebben :-))

Post T Hengelo Demo is technisch gezien een volledige versie met een paar dingen uitgeschakeld.

De multiplayer aktiveren in de demo is gewoon 100% aktief, dit omdat je dan kunt testen of je verbinding kunt maken met de server. echter er zal niemand zijn, die het juiste plugin heeft voor de demoversie die jij runt.

Belangrijkste reden: we willen de server niet "vervuilen" met mensen die alleen maar demoversie spelen en raar gaan zitten doen op de server.

Posted

Lees ik alles goed als ik de conclusie trek dat de demoversie eerder uitkomt dan de volledige versie?

Posted

Lees ik alles goed als ik de conclusie trek dat de demoversie eerder uitkomt dan de volledige versie?

ja klopt idd:P

Posted

Top,

Even dowloaden en de hele avond oefenen.

Succes met de volledige versie

Posted

Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, dus dan hier maar:

De SMK praat Engels tegens mij, en vervolgens begin ik ook in het Engels te antwoorden. Het spel staat gewoon op Nederlands.

Posted

Ik heb die goochemerd van de CMK net wat nederlandse les gegeven. Dit kwam alleen maar voor als je 'm belt als het niet nodig is. Als je 'm belt als je 'm nodig hebt, babbelt ie gewoon nederlands.

Posted

ja, demo komt eerst... beter gezegd.. .staat al online :-)

klik hier voor de demoversie!

De demo start niet op. Ik krijg een foutmelding:

SystemArgumentException Font "ArialNarrow" does not support style "Regular"

at System.Drawing.Font.CreateNativeFont()

at System.Drawing.Font.Initialize(FontFamily family, Single emSize, FontStyle style, GraphicsUnit unit, Byte gdiChartSet, Boolean gdiVerticalFont)

at System.Drawing.Font.Initialize(String familyName,...........etc, etc.

at SimpleSignals.UI.HengeloComm_Gray.....etc, etc

Jan

Posted

De demo start niet op. Ik krijg een foutmelding:

SystemArgumentException Font "ArialNarrow" does not support style "Regular"

at System.Drawing.Font.CreateNativeFont()

at System.Drawing.Font.Initialize(FontFamily family, Single emSize, FontStyle style, GraphicsUnit unit, Byte gdiChartSet, Boolean gdiVerticalFont)

at System.Drawing.Font.Initialize(String familyName,...........etc, etc.

at SimpleSignals.UI.HengeloComm_Gray.....etc, etc

Jan

Wat voor versie van Windows heb je dan? Het is hier getest onder XP, Vista en Windows 7 (32 en 64 ) zonder enige problemen.

Heb je geen standaard Windows installatie? "Werk computer"?

Posted

Wat voor versie van Windows heb je dan? Het is hier getest onder XP, Vista en Windows 7 (32 en 64 ) zonder enige problemen.

Heb je geen standaard Windows installatie? "Werk computer"?

Computertype ACPI Multiprocessor PC

Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition

OS Service Pack Service Pack 3

DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, @3200 MHz

Moederbordnaam Asus M2N-SLI Deluxe

Moederbord Chipset nVIDIA nForce 570 SLI, AMD Hammer

Systeemgeheugen 3584 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)

Video kaart NVIDIA GeForce GTX 260 (896 MB)

Ik gebruik de 3GB switch.

Jan