Jump to content

Post T Hengelo

Recommended Posts

Posted

Computertype ACPI Multiprocessor PC

Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition

OS Service Pack Service Pack 3

DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, @3200 MHz

Moederbordnaam Asus M2N-SLI Deluxe

Moederbord Chipset nVIDIA nForce 570 SLI, AMD Hammer

Systeemgeheugen 3584 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)

Video kaart NVIDIA GeForce GTX 260 (896 MB)

Ik gebruik de 3GB switch.

Jan

ben je net lekker bezig houd ie er ineens mee op. Wel jammer dat je de demo niet normaal kan afmaken.

• Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• signalsoftRC

31

• Dre

10

• wouter31

10

• Digger57

6

Posted

Hoi Richard,

Ik heb de demo gedownload. Leuk spel is dit. Maar ik vind je jammer dat als je er een beetje inzit alweer moet stoppen. Dat is opzich wel logisch maar had u niet niet anders op kunnen lossen. Zoals bij de demo van Arnhem dat er op een gegeven moment gewoon geen treinen meer komen. graag uw reactie.

Johan

Posted

Wat voor versie van Windows heb je dan? Het is hier getest onder XP, Vista en Windows 7 (32 en 64 ) zonder enige problemen.

Heb je geen standaard Windows installatie? "Werk computer"?

Ik kwam het volgende op een forum tegen:

It seems that Arial Narrow is NOT a Windows default font on Windows XP, Windows Vista nor Windows 7.

unquote

Jan

Edit:

OK gefixt:

Ik heb Arial Narrow font geïnstalleerd en nou-doet-ie-het!!

Posted

we hebben intern er een lange discussie over gehad. of tamelijk veel grenzen trekken of ALLES vrijgeven en de tijd te begrenzen...

en de meerderheid van het team zei: alles vrijgeven, maar beperk de tijd. Daarom de 20 minuten.

De demo moet meer laten zien wat het allemaal kan, dan "uren spelen".

Even geduld nog... de release is er bijna.

Posted

Kijk inderdaad uit naar de volledige versie...al is het maar

om op een rustig nacht tijdstip te kunnen beginnen.

Het is allemaal erg indrukwekkend !

Rob

Posted

Ik kwam het volgende op een forum tegen:

It seems that Arial Narrow is NOT a Windows default font on Windows XP, Windows Vista nor Windows 7.

unquote

Jan

Edit:

OK gefixt:

Ik heb Arial Narrow font geïnstalleerd en nou-doet-ie-het!!

We hebben intussen ook een afvangertje ingebouwd. Waarschijnlijk heb je geen MS Office geinstalleerd. :-)

Posted

ja idd om vooral rustig 's nachts te beginnen. Dan bouw je tenminste op want nu kom je gelijk in de spits terrecht.

Posted

Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk om midden in de spits te beginnen. Het geeft een goed beeld van de simulatie. Precies wat je van een demo verwacht, het maakt je nieuwsgierig naar de volledige versie. Met de taaklijst bij de hand zou het overigens niet veel problemen moeten geven. Dat vertelt je precies wat je wanneer moet doen.

Ik heb me in die 20 minuutjes (die zeer snel voorbij vliegen overigens) prima vermaakt. Het is best wel grappig om treinen te zien waar je dagelijks mee gereisd hebt. Nu zie ik het eens van de 'andere' kant.;)

Af en toe eens wat uitproberen, zoals voor de gein een machinist opbellen om 'em te vragen hoe lang zijn trein is, dat zijn wel dingen die het grappig maken!

Posted

We hebben intussen ook een afvangertje ingebouwd. Waarschijnlijk heb je geen MS Office geinstalleerd. :-)

Klopt!

Posted

Ik heb die goochemerd van de CMK net wat nederlandse les gegeven. Dit kwam alleen maar voor als je 'm belt als het niet nodig is. Als je 'm belt als je 'm nodig hebt, babbelt ie gewoon nederlands.

Kun je ook je de seintechneuten ook even naar school sturen? Deze praten ook Engels tegen mij.

Posted

Kun je ook je de seintechneuten ook even naar school sturen? Deze praten ook Engels tegen mij.

ja, die koekebakkers waren ook in de klas gisteravond.

in een uurtje of twee staat er een nieuwe versie van de demo online met dat allemaal gecorrigeerd. :-)

Posted

is die demo ook wat langer dan??? Dat je wat kan doorspelen? of komt de volledige versie ook online??

Posted

Het is en blijft een demo he en denk dat we vooral blij mogen zijn dat er uberhaupt een demo is uitgebracht, want het levert natuurlijk wel wat extra werk op voor Richard.

Is natuurlijk wel mooi dat veel mensen zo tegen die limiet aan kijken, want dat betekent dat er veel enthousiasme is voor de volledige versie.

• 2 months later...
Posted

Hallo

Helemaal top dit programma. Heb er nog niet zoveel uurtje me "gespeeld" maar het vormt een mooie uitdaging.

Ik heb een vraagje over de Dienstregelinggrafiek;

Is er de mogelijkheid om dit deel van het programma los uit te brengen?

Voor liefhebber van dienstregelingen en omlopen zou het best een mooi hulpmiddeltje zijn.

Als dan ook nog de mogelijkheid zou zijn om drgl info uit Somda te importeren heb je er weer een mooi programma bij voor de spoorliefhebbers.

Groeten,

Fred Meijer

Posted

mmm... de grafiek is nu zeer ingebonden in de simulatie, omdat het heel veel informatie direkt uit de simulatie haalt. Dat "los" te maken, betekent dat die data ergens anders van moet komen... en dat inlezen is een hele erge bult met werk.

ik wil nog steeds graag een drgl bewerkingsprogramma hebben.

eerst: Kleinstadt, Braunschweig Hbf, Hengelo Update (ook een grote!) , Amsterdam CS, nog een verassinkje en dan Koeln Hbf...

Posted

Huh, komen nu eerst nog twee nieuwe simulaties voordat je Hengelo afmaakt? Toen ik Hengelo kocht wist ik wel dat het een soort pre-release was, maar toen dacht ik wel dat het niet lang zou duren voordat de definitieve versie zou komen. Het was leuk om te oefenen, maar je kunt er nog geen volledige dienstregeling mee uitvoeren. Je loopt immers op een gegeven moment vast, omdat de goederentreinen blijven aanstromen en nooit meer weggaan en dus alles blokkeren.

Ik heb over Kleinstadt en Brunswijk sowieso nog niets gehoord, dus ik neem aan dat het nog wel even duurt voordat de definitieve versie van Hengelo uitkomt?

Posted

Ik hoop ook dat er in ieder geval nog een dienstregeling update komt van Hengelo. Zoals Arc al schreef, het is nu niet echt mogelijk een dienstregeling goed af te ronden.

Posted

Ik hoop ook dat er in ieder geval nog een dienstregeling update komt van Hengelo. Zoals Arc al schreef, het is nu niet echt mogelijk een dienstregeling goed af te ronden.

laatste versie staat onder deze link: dienstregeling hengelo

De reden dat we nog geen update hebben voor Hengelo is de samenhang tussen Hengelo-Kleinstadt-Braunschweig-Amsterdam in zake functionaliteit.

Juist OMDAT de drgl niet echt liep (gaat al stukken beter met de laatste versie) is er besloten om het een en ander te wijzigen. en die wijzingen zitten diep in elkaar gewikkeld me de andere simulaties.

Daarom is het moeilijk nu Hengelo te updaten, omdat anders Kleinstadt en Braunschweig en Amsterdam niet werken...

Posted

Is het mogelijk deze link "pinned" op te nemen in het forum onder Post T Hengelo; Dienstregeling ?

Dan is het wel zo makkelijk om de link weer terug te vinden :rolleyes::)

En dat is dan overeenkomstig het Duitse deel van het forum.

Groetjes,

Leo

Posted

laatste versie staat onder deze link: dienstregeling hengelo

De reden dat we nog geen update hebben voor Hengelo is de samenhang tussen Hengelo-Kleinstadt-Braunschweig-Amsterdam in zake functionaliteit.

Juist OMDAT de drgl niet echt liep (gaat al stukken beter met de laatste versie) is er besloten om het een en ander te wijzigen. en die wijzingen zitten diep in elkaar gewikkeld me de andere simulaties.

Daarom is het moeilijk nu Hengelo te updaten, omdat anders Kleinstadt en Braunschweig en Amsterdam niet werken...

?? Braunschweig?? Die Sim ken ik niet!?

Posted

Gaat om Braunschweig Hbf

"coming soon to a PC near you" ;-)