Jump to content

Update Hgl

Recommended Posts

Posted

Hallo Feedback/Richard

Ik las op het Duitse forum dat iemand een probleem had met Hgl en dat deze speelde met versie 1.7.2.9930. Net als janH, die reageerde, speel ik ook met versie 1.6.1.9925. Volgens het laatse bericht van 04:47u d.d. 01/12/2010 zijn de updates al bij versie .43. (mmm.. wir sind schon bei .43.)? Zit er een verschil tussen Duitse spel en het Nederlandse spel, heb nog even gekeken maar ben geregistreerd maar heb geen updates meer gekregen sinds 1.6.1.9925.

Voor Ah ook even gekeken, heb nu versie 1.8.0.10102. en ben geregistreerd.

Met vriendelijke groeten

Martin

Posted

Hallo Feedback/Richard

Ik las op het Duitse forum dat iemand een probleem had met Hgl en dat deze speelde met versie 1.7.2.9930. Net als janH, die reageerde, speel ik ook met versie 1.6.1.9925. Volgens het laatse bericht van 04:47u d.d. 01/12/2010 zijn de updates al bij versie .43. (mmm.. wir sind schon bei .43.)? Zit er een verschil tussen Duitse spel en het Nederlandse spel, heb nog even gekeken maar ben geregistreerd maar heb geen updates meer gekregen sinds 1.6.1.9925.

Voor Ah ook even gekeken, heb nu versie 1.8.0.10102. en ben geregistreerd.

Met vriendelijke groeten

Martin

Nu ben ik natuurlijk Richard niet, maar heb wel wat antwoorden voor je.

De opmerkingen welke je tegenkomt over een .43 versie heeft betrekking op de Duitse Sp Dr 60 S simulaties, deze zijn momenteel bij versie 2.0.043

Arnhem heeft als huidige revisie 1.8.0.1012, dus die is up-to-date

Hengelo is misschien een bijzonder geval. Net als jij, en ik vermoed nagenoeg iedereen, zal versie 1.6.1.9925.

Het kan best zijn dat iemand het "geluk" heeft gehad een nog iets nieuwere versie te bemachtigen (blijkbaar .9930)

De poster van het bewuste artikel noemt dat hij die versie verkregen heeft via gamesload.de

Kan best zijn dat er een nieuwere built uit de webshop terecht is gekomen, vlak voor het moment dat het team besloten heeft het updaten op te schorten vanwege de grote wijzigingen die voor Hengelo op stapel staan.

Ja, Richard zegt inderdaad "wir sind schon bei .43.", maar vermoed dat hij even de Duitse sims en de revisie van Hengelo door elkaar haalt. Of, de built-versie die hij nu heeft staan is wel .43, maar die is dan nog niet publiek.

Kortom, alle revisie nummers die je noemt, zijn de laatste publieke versies voor zo ver ik kan overzien

Posted

De laatste "update" versie die voor gelicenseerde gebruikers online staat, is technisch gelijk aan de versie die in het doosje zit van Railverkeersleiding Vol. 2 en ook bij Gamesload staat.

We zijn op het ogenblik bezig met "buurman koppelen" bezig. Je kunt dan met een buur treindienstleider samenspelen.

Voor Hengelo wordt het dan natuurlijk Deventer. (oh, nu heb ik het verraaden...)

Hengelo wacht op die "buurman" kode voor de update.

Posted

Voor Hengelo wordt het dan natuurlijk Deventer. (oh, nu heb ik het verraaden...)

Gezien het feit dat Sven op zijn site (Sporenplan.nl) de spoorlengtes van Deventer zo uitgebreid had vermeld deed al vermoeden dat Deventer één van de posten zou zijn die nog 'in het vat' zat (net als bijvoorbeeld Amersfoort, dat met Amersfoort aansluiting 'oude stijl' natuurlijk een berg lol kan opleveren).

Posted

ja, na Deventer Amf doen is natuurlijk leuk.

Posted

AMERSFOORT!! Joehoe,dat worden echt slapeloze nachten, ik bestel hem alvast vooruit :), samen met deventer natuurlijk.

Succes!

Posted

Tot waar bedient Deventer? En tot waar Amersfoort?

Verder: geweldig dat er gekoppeld wordt tussen verschillende simulaties! Het vereist natuurlijk wel dat alle simulaties in dezelfde tijd zitten. Je kunt moeilijk een simulatie uit '65 aan een simulatie uit '00 koppelen.

Posted

Ja, Arnhem blijft een eenzaam dingetje. (echter Zevenaar kun je er wel aan koppelen)

Deventer bedient Olst, Wijhe, Apeldoorn.

Amersfoort bedient dan vanaf Apeldoorn tot aan Baarn.

(Baarn is AR) en alleen locaal.

Hilversum is op zijn eentje

Naarden-Bussum ook.

En floep, ben je al bij Amsterdam ;-)

Posted

Deventer bedient Olst, Wijhe, Apeldoorn.

Van rechts naar links:

Rijssen (qua grootte te vergelijken met Wierden), Snippeling aansluiting (aansluiting richting Twentekanaal Aansluiting/Zutphen), Deventer GE, Deventer, Olst, Apeldoorn aansluiting (aansluiting richting Klarenbeek/Zutphen) en Apeldoorn.

Amersfoort bedient dan vanaf Apeldoorn tot aan Baarn.

Amersfoort NX bediende de lijnen Apeldoorn-Amersfoort aansluiting, Barneveld Centrum-Barneveld aansluiting, Putten-Amersfoort aansluiting en natuurlijk het emplacement van Amersfoort met het stukje tot Amersfoort Aansluiting. Tezamen krijg je dan de stations/emplacementen:

Amersfoort, Amersfoort aansluiting, Barneveld Aansluiting, Barneveld Centrum, Nijkerk, Putten (met stop/door Eml in spoor VD (=Putten-Harderwijk), Stroe.

En daarnaast de haltes Amersfoort Schothorst (vanaf 1987, stop/door vanaf zowel Ama als Nkk) en Barneveld Noord (gecombineerd met bediening Barneveld Aansl.)

Naarden-Bussum ook.

En floep, ben je al bij Amsterdam ;-)

Tussen Naarden-Bussum en Amsterdam zat tot de indienststelling van de Flevolijn (1987) ook nog het AR-tableau van Weesp. Na 1987 werd Weesp-Lelystad bediend met een INTEGRA-tableau. Bovendien zat tussen Naarden-Bussum en Amsterdam nog het bedientableau Muiderpoort-Breukelen, dat tot 1987 naast het tableau Amsterdam CS stond.

• 2 months later...
Posted

Mag ik vragen wanneer de update voor Hengelo verwacht kan worden? Ik vind het de laatste tijd akelig stil namelijk :unsure:

Posted

Mag ik vragen wanneer de update voor Hengelo verwacht kan worden? Ik vind het de laatste tijd akelig stil namelijk :unsure:

Het loopt allemaal wat uit, zal het antwoord zijn.

De nieuwe functies voor Hengelo kunnen pas uitgerold worden als Amsterdam klaar is.

Die bevind zich in de eindfase van de beta-testen.

Nog even geduld dus

Posted

De stilte is veroorzaakt door het harde werk aan Amsterdam CS... en Hengelo zal daar zeer van profiteren.

• 10 months later...
Posted

Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Ik heb een vraag over de huidige versie van Hengelo. Ik heb al enige tijd versie 1.6.1.9925. Nu las ik ergens in dit forum dat inmiddels versie 1.7.2.9930 wordt genoemd.

Hoe zit dit; loop ik een beetje achter of is er iets anders ???

Groeten,

Wim Vos

Posted

Ik heb een vraag over de huidige versie van Hengelo. Ik heb al enige tijd versie 1.6.1.9925. Nu las ik ergens in dit forum dat inmiddels versie 1.7.2.9930 wordt genoemd.

Hoe zit dit; loop ik een beetje achter of is er iets anders ???

Versie 1.6.1.9925 resp .9930 zijn technisch identiek. .9930 heeft een klein hiaatje mbt toewijzen van Personeel op treinen. Maar dat is ook zo'n beetje het enige verschil

Dus nee, je hebt geen update gemist

Zie dit topic : Dienstregeling Hengelo 29 januari - 9 juni 2001 op pagina 2, posting van Richard over de te verwachten wijzigingen.

Verschijningsdatum update nog nader te bepalen

Erwin