Jump to content

Zutphen

Fred67nl

Recommended Posts

Posted

Hallo

Mochten er nog plannen zijn om Zutphen te maken, dan heb ik de map liggen van de CVL Zutphen. Voor zover ik kan zien zit alles erin. Seinkaarten, sporenplan, tekening van het tableau en specifieke info over de infrastructuur. De datum van de tekening van het Bedientableau is 24-6-85. Ik hoor het wel als ik de kopieermachine aan het werk moet zetten.

Groeten,

Fred

Posted

Op het OHIH-forum werd gemeld dat na Hengelo werd begonnen aan de post Amsterdam. Gezien de ontwikkeltijd van een simulatie lijkt het me dat men voorlopig de handen wel vol heeft.

Neemt niet weg dat Zutphen in de jaren '80... Na Arnhem in de jaren '60, Hengelo rond de eeuwwisseling en Amsterdam in de jaren '70 natuurlijk best aardig zou zijn. Weet niet of er nog een combinatie is te maken met de Integra-beveiliging voor Zutphen - Delden. Voor dat je 't weet zit je dan aan twee gekoppelde posten met Hengelo en Zutphen.

P.S. ik merkte dat ik 120 seconden moest wachten na m'n eerder geposte bericht hier op 't forum. Het lijkt wel of ik een rijweg aan het herroepen ben... :P

Posted

Op het OHIH-forum werd gemeld dat na Hengelo werd begonnen aan de post Amsterdam. Gezien de ontwikkeltijd van een simulatie lijkt het me dat men voorlopig de handen wel vol heeft.

Neemt niet weg dat Zutphen in de jaren '80... Na Arnhem in de jaren '60, Hengelo rond de eeuwwisseling en Amsterdam in de jaren '70 natuurlijk best aardig zou zijn. Weet niet of er nog een combinatie is te maken met de Integra-beveiliging voor Zutphen - Delden. Voor dat je 't weet zit je dan aan twee gekoppelde posten met Hengelo en Zutphen.

P.S. ik merkte dat ik 120 seconden moest wachten na m'n eerder geposte bericht hier op 't forum. Het lijkt wel of ik een rijweg aan het herroepen ben... :P

De stap van Arnhem naar de sim Hengelo heeft een heleboel voetjes in de aarde. Reden: uitgebreide functionaliteit. Telerail/CPZ/Overwegen/Vrijgave Rangeren/Lastgeving AKI/AHOB/CTA Bakken/Multiplayer... allemaal spulletjes die we in Post T Arnhem niet hebben. (En nooit wilden hebben) Dat maken/testen/debuggen/testen is een heleboel werk.

De produktie van nieuwe layouts neemt in de toekomst minder programmeer werk en meer datawerk. Kortom: we zullen vaker en sneller een layout kunnen uitbrengen.

En Zutphen staat ook op dat lijstje. (Tenzij er hele speciale dingen op gebeuren. Maar zover ik me herinneren kan, was Zutphen tamelijk standaard.)

Amsterdam is gewoon een lievelingstableautje. Lekker groot, hoop te doen.

Hengelo is lekker lang en goed geschikt voor onze multiplayer. Zutphen is een geinige middenmoot. :-)