Jump to content

Problemen met de multiplayer

Recommended Posts

Posted

Hoi

Misschien weten jullie een oplossing voor mijn probleem.

Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van Post T Amsterdam probeerde ik de multiplayer optie met een vriend van mij.

Echter er waren vage prolemen en de informatie op zijn en mijn scherm waren verschillend van elkaar.

Dus besloot ik om de multiplayer programma overnieuw te installeren.

Daar om heb ik een het programma officeel verwijderd (via het control pannel, add and delete software).

Voor de zekerheid heb ik nagekeken of de map ook verwijderd was maar die stond er nog met de map update.

Dus heb ik die verwijderd.

Een nieuwe instalatie gemaakt en daarna kon ik totaal bij geen enkele post T sessie meer komen.

Het is me 1 maal gelukt om me toe te voegen aan een sessie (Post T Bonn) maar voor de rest lukt het echt niet.

Omdat ik graag met die vriend wel post T Hengelo en Amsterdam wil spelen vraag ik dus nu naar een oplossing.

Het programma meld mij dat hij een update nodig heeft, gaat kijken, en komt vervolgens dat er geen updates zijn.

Kortaf kan ik niet meedoen met een online sessie zoals amsterdam.

Is er een mogelijkheid dat het multiplayerprogramma even kan vergeten welke update's hij binnen heeft en welke niet.

Zo niet waar kan ik het programma duidelijk maken (door updates weg te gooien of iets dergelijks) dat hij toch een nieuwe update van amsterdam danwel hengelo moet binnen halen

Lang verhaal, maar met de beste bedoelingen

Fabian Hamans

Posted

mmm... geen idee zo wat er fout gegaan is.

in alle gevallen: als het zo moeilijk wordt, zoals hierboven:

- alles wissen van schijf. ook in "mijn documenten"

- multiplayer opnieuw downloaden en installeren

- updaten met de laatste plugins. (voor elk station eentje)

- persoon die server start MOET laatste versie van programma hebben. (kortom: altijd updaten)

dan moet het werken.

Posted

Andere zaken welke ook heel belangrijk zijn

- wordt Multiplayer gedraaid met Administrator rechten. Op sommige Operating systemen is updaten met Administrator een voorwaarde om dit proces goed te laten gaan?

- heeft de (jouw) PostT server een vast IP-adres, en zijn de instellingen van de router vanaf waar de server draait goed (lees: poort forwarding)

Op de SignalWiki staat vanaf nu de Multiplayer manual (engelstalig)