Jump to content

Toevalligheid

Recommended Posts

Posted

Richard,

Ik kwam heel toevallig jouw name tegen op xtcabandonware.com, met NS Arnhem en NS Hilversum! Zo te zien ben je al lang bezig met spoor simulaties!!

Alex

Posted
  On 3/17/2010 at 11:54 PM, Alex M said:

Richard,

Ik kwam heel toevallig jouw name tegen op xtcabandonware.com, met NS Arnhem en NS Hilversum! Zo te zien ben je al lang bezig met spoor simulaties!!

Alex

welnu... NS Arnhem en NS Hilversum zijn echt geen "Abandonware". Ik ken er zo nog een paar die het steeds nog spelen!

Bezig met simulaties ben ik sinds:

1986... Commodore 64... Velperbroek aansluiting. probleem: te weinig geheugen.

1987... Commodore Amiga... Utrecht-Arnhem VNX. testproject

1989... PC... Velperbroek aansluiting. Liep prima als kleine DOS sim. programmeertaal had zijn grenzen.

1993... PC... Arnhem ontwerp en testsim. Programmeertaal wilde niet erg. overgestapt op GFA Basic

1994... PC... NS start proef Post 21 in Arnhem (procesplan!)

1994... PC... Sim Hilversum en Arnhem komen van de grond. Met procesplan natuurlijk

1995... NS koopt Hilversum en Arnhem voor opening VL/TC in Amsterdam

1996... PC... windowsprogrammering voor Koeln Hbf simulatie, overstap naar DB AG

1997... PC... eerste verkoop Koeln Sim groot succes.

1998... PC... tests met C++ en Mathilde geslaagd

1999... PC... Streckenzentralstellwerk Mathilde groot succes (nog steeds eigenlijk)

2000... PC... tests met C++ en Koeln Hbf 2000 mislukt en gestopt. (computers kunnen het nog niet)

2001-2004 ... diverse grote tests en experimenten met andere concepten. groot succes en professionele verkoop

2005-2007 ... afgeleide versies en algoritmen worden omgezet naar relaiscoderingen voor Post T sims

2008-2009 ... ombouw gebruikerslaag naar GRS-NX systeem (de professionele zaak loopt gewoon verder op de achtergrond

2010... verdere uitwerking gebruikerslaag en detailuitwerking fuzzy-logic simulatie van processen.

Posted
  On 3/18/2010 at 3:50 AM, Signalsoft Support Canada said:

welnu... NS Arnhem en NS Hilversum zijn echt geen "Abandonware". Ik ken er zo nog een paar die het steeds nog spelen!

Ooo, ik bedoelde het ook niet negatief, ik ga zelf een kijkje nemen, vooral natuurlijk Hilversum (totdat Hengelo af is, want dan heb ik geen vrije tijd meer over :lol::lol: )

• 2 months later...
Posted

ik heb win 7 en die spellen weiger op te starten

kan iemand mij helpen

Posted

beschrijf eens wat "weigeren" betekent?

Posted

Als ik het wil op starten doe kom er iets van 16 bit ms dos.

Dan kan ik clicken sluiten niegeren als je op niegeren drukt krijg je de vraag nog 3x en ,

en daarna sluit het als nog

Posted

ik heb het uitgevonden allemaal hart stikke bedankt.

julie zijn top