Jump to content

vanuit Zv stroomloos

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal.

Ik ben post T Arnhem aan het spelen op woensdag 5 mei (starttijd 9:30).

Rond 10:05 komt vanuit Zevenaar trein 771B in het treinoverzichtvenster met de status incident. Meteen wordt er ook 1500 van mijn salaris afgetrokken.

Na een tijdje belt 771B me boos dat hij onder de draad uit is gelopen. Maar er hangt daar toch helemaal geen draad? Ik heb hem gezegd dat ik het zou gaan proberen op te lossen.

Wat moet ik nu doen? Ik kan er daar geen hulploc heensturen omdat hij daar niet kan koppelen. Ik heb Zv maar even gebelt om te zeggen dat hij geen treinen moet sturen.

Is er nog een mogelijkheid om dit op te lossen?

Groetjes, Pijke.

P.S. Hier een screenshot

zvstroomloos.png

Posted

Zou je het versie nummer van Arhnem willen melden?

Dit kan je vinden in de meest rechter menu-optie (Info meen ik) en dan de laatste optie daar kiezen. In het popup venster wat dan verschijnt staat het versie nummer vermeld

En ja, daar hangt geen draad, dus heel bijzonder dat daar een trein met elektrische tractie vandaan komt.

Je bent de eerste, in de bijna twee jaar tijd dat Arnhem op de markt is, die dit probleem heeft.

Ik neig er dus naar dat je met een verouderde versie speelt. En als dat zo is, zou ik in dat geval willen weten waarom

Erwin

Posted

Ik heb versie 1.8.0.10102.

Ook heb ik een .sim beschikbaar.

Edit:

Fout gevonden. Volgens de dienstregeling is de BR 38 een stoomtrein met pantograaf.

Vind je het gek dat hij dat meldt dat hij onder de draad uit loopt!

Toch bedankt Erwin!