Jump to content

2 kleine dingetjes

Recommended Posts

Posted

Ben ik weer :rolleyes: , en wel met 2 dingetjes:

- Bij mij worden de trein-samenstellingen niet goed/compleet weergegeven:

ScreenShot021.jpg

Dit is niet alleen bij deze trein, maar zo'n beetje bijna alle treinen die op mijn tableau zijn (dus niet die wat bovenin staan bij het treinenoverzicht)

- Ik heb de optie aanstaan, dat ik ROZ handmatig moet herroepen. Nu wordt er wel 50 gulden salaris vanaf getrokken. Nu had ik al ergens op dit forum daar iets over gelezen, maar niet terug kunnen vinden.

Maar 2 kleine opmerkingen ;)

O, ja, ik heb versie 1.8.0.10102

• 3 weeks later...
Posted

Ik heb vandaag hetzelfde gevonden, alleen heb ik nog niet getest of dit verdwijnt na herladen:

(inmiddels heb ik dit wel getest en de uitkomst is dat de treinsamenstellingen weer normaal zichtbaar zijn)

1472onzichtbaar.jpg

Het antwoord op jouw 2e dingetje staat volgens mij op pagina 33 van de gebruikershandleiding.

p33ghl.jpg

• 3 weeks later...
Posted

Ben ik weer :rolleyes: , en wel met 2 dingetjes:

- Bij mij worden de trein-samenstellingen niet goed/compleet weergegeven:

ScreenShot021.jpg

Dit is niet alleen bij deze trein, maar zo'n beetje bijna alle treinen die op mijn tableau zijn (dus niet die wat bovenin staan bij het treinenoverzicht)

- Ik heb de optie aanstaan, dat ik ROZ handmatig moet herroepen. Nu wordt er wel 50 gulden salaris vanaf getrokken. Nu had ik al ergens op dit forum daar iets over gelezen, maar niet terug kunnen vinden.

Maar 2 kleine opmerkingen ;)

O, ja, ik heb versie 1.8.0.10102

Posted

Gebeurt bij mij ook wel. Ik ga dan naar het venster rangeeropdrachten en kijk bij de desbetreffende trein naar de samenstelling. Als ik het vervolgens weer in het venster treinoverzicht probeer is de treinsamenstelling wel zichtbaar.