Jump to content

Loc 1100 + plan E

Recommended Posts

Posted

Als je een nieuw spel start en dan zo rond 4.15 uur, staat er op sp. 27 loc1100 + plan E.

Wat is de bedoeling van deze trein? Het staat namelijk niet in de dienstregeling!

Posted

Als je een nieuw spel start en dan zo rond 4.15 uur, staat er op sp. 27 loc1100 + plan E.

Wat is de bedoeling van deze trein? Het staat namelijk niet in de dienstregeling!

Dat is een "extra" trein voor het spitsuur. (daarom heeft ie geen treinnummer)

Voor het geval je een georganiseerde puinhoop hebt... kun je extra materieel goed gebruiken.

Posted

Maar je moet er wel voor zorgen dat je die trein voor 07:56 uur afrangeert naar tractie. :)

Rond dat tijdstip heb je de volledige lengte van spoor 27 nodig.

Daar gaan de treinen 1311 en 1301 combineren tot trein 1316, die om 0844 weer moet vertrekken van spoor 7.

Groetjes,

Leo

Posted

Nee hoor, past prima!

Mijn tijd staat op 17:27 en het mat staat nog steeds op de 27.

Posted

Je hebt helemaal gelijk.

Na een van de updates bestaat trein 1301 nog maar uit 2 bakken en dan past het prima op spoor 27.

Toen ik dat in maart speelde bestond 1301 nog uit 6 bakken en blokkeerde het de hele wisselstraat op de berg.

Tot nogtoe had ik niet gemerkt dat eea gewijzigd was. Complimenten voor Richard !

Posted

Je hebt helemaal gelijk.

Na een van de updates bestaat trein 1301 nog maar uit 2 bakken en dan past het prima op spoor 27.

Toen ik dat in maart speelde bestond 1301 nog uit 6 bakken en blokkeerde het de hele wisselstraat op de berg.

Tot nogtoe had ik niet gemerkt dat eea gewijzigd was. Complimenten voor Richard !

Ja, we zijn hard bezig geweest met de dienstregeling. En Leo had ook nog wat gevonden rondom de 4017.

We werken nog aan een tooltje voor het wijzigen van de drgl. (is namelijk niet zo gemakkelijk)