Jump to content

Kan loc niet vinden

Recommended Posts

Posted

ik kan geen loc vinden voor de bovengenoemde treinen opArnhem poor 6A en 6B vertrek 8:27 uur.

De loc's zijn uit gerenceerd. In de tijdstabel moet er een 1200 ervoor of een andere loc.

Is er iemand die mij kan uitleggen waar ik deze kan vinden?

Met respect.

Rudolf.

Posted

ik kan geen loc vinden voor de bovengenoemde treinen opArnhem poor 6A en 6B vertrek 8:27 uur.

De loc's zijn uit gerenceerd. In de tijdstabel moet er een 1200 ervoor of een andere loc.

Is er iemand die mij kan uitleggen waar ik deze kan vinden?

Met respect.

Rudolf.

Het hangt er een beetje vanaf hoelaat je gestart bent en of je wel of niet vertragingen hebt ingesteld.

normaal:

- komt de "765B" uit Zevenaar (Emmerich) met een V200 ervoor.

- komt de "765A" uit Nijmegen met een e-loc ervoor.

De V200 gaat via 5a naar 5b, direkt na aankomst

de eloc gaat via 5b naar 5a en naar tractie. (NADAT je de v200 via 5a naar 5b gestuurd hebt...anders lig je vast natuurlijk)

de loc voor de 765 (in de sim "loc>765" genoemd) staat normaal op spoor 13. Die gaat via de berg naar spoor 6a tegen de trein en drukt de trein door naar spoor 6b om aan te koppelen.

Als de A of B trein vertraging heeft, zeker bij grotere vertragingen staat er "een loc op spoor 13"....

in dat geval kun je gewoon de eerste de beste beschikbare loc nemen, omnoemen, rangeeropdrachten geven en tegen de trein zetten....

yep... da's een hoop extra werk... maar dat is gewoonlijk zo bij vertragingen..

kijk ook op de help informatie naar het loccenplan... even uitprinten, is handig ernaast te hebben :-)